Posted in Մայրենի, Uncategorized

Լավ է կույր աչքով ,քան կույր մտքով ․․․

Տարիներ առաջ ես ընկերություն էի անում մի աղջկա հետ,նրա անունը Եվա էր։Նա երևում էր, որ շատ բարի էր , որ շատ ընկերասեր էր, բայց դա այդպես չեր։Երբ նա բակ էր իչնում բոլորի վրա գոռում էր և ասում էր, որ գնան իրեն ամեն մեկը 1 հատ խմորեղեն բերի, բայց նրա վրա բոլորը ծիծաղում էին նա ամեն օր գալիս էր և այլ բաներ էր ուզում ։Մեկ օր նա ելավ դուրս և նրան ես կոնֆետ հյուրասիրեց նա վերցրեց գոռաց իմ վրա և ասաց, որ իմ կոնֆետը մեծ էր իսկ իրենը փոքր և ասաց, որ երկու կոնֆետները իրենը լինի, բայց ես չհամաձայնվեցի և նա խլեց իմ ձերքից կոֆետը և փախավ։Հաջորդ օրը ես նրան հանդիպեցի և ասացի, թե ինչու նա իմ կորֆետը վերցրեց և նա պատասխանեց, որ լավ է արել և իմ հետ էլ ընկերություն չի անում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *